Public Relations: Why blogging matters

octubre 27, 2006

Eric Kintz, Vice President of Global Marketing Strategy & Excellence for HP, invited six senior executives in established corporations to blog their toughts about blogging.

The topics include:
#1 – PR and Blogging – A Love Story or Peaceful Coexistence
#2 – Blogging and the “new influencers”
#3 – The role of blogging in the changing world of advertising
#4 – The role of blogging as part of an integrated web strategy
#5 – Drive Harmony in Conversational Touchpoints
#6 – Creativity, Innovation + Blogging

A must read!

Tags:

One Response to “Public Relations: Why blogging matters”


Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: